شیدایی






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


من تو خدا هر سه

تقدیم به همسر عزیزم که تک درخت عشق منه

هنوز عادت به تنهایی ندارم
باید هرجوریه طاقت بیارم
اسیرم بین عشق و بی خیالی
چه دنیای غریبی بی تو دارم
!میترسم توی تنهایی بمیرم
کمک کن تا دوباره جون بگیرم
یه وقتایی به من نزدیک تر شو
دارم حس میکنم از دست میرم
نمی ترسی ببینی ، برای دیدن تو
یه روز از درد دلتنگی بمیرم
تو که باشی کنارم ،میخوام دنیا نباشه
تو دستای تو آرامش بگیرم
بگو سهم من از تو ،چی بوده غیر از این تب
کی رو دارم به جز تنهایی امشب
میخوام امشب بیفته ،به پای تو غرورم
نمی تونم ببینم از تو دورم
دارم تاوان دلتنگی مو میدم
کنار تو به آرامش رسیدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,ساعت14:39توسط احسان بی غم | |